Maarifin Kalbinde Yaza Müzikle Merhaba
Polatlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Maarifin Kalbinde Yaza Müzikle Merhaba" konseri, eğitim camiasını yaz tatili öncesinde aynı sahnede buluşturdu.

İlçede görev yapan öğretmenlerin bir araya gelerek oluşturduğu "Çok Geç Olmadan Grubu", 13 Eylül Kültür Merkezi'nde düzenlenen konserde birbirinden seçkin eserleri seslendirdi. Yoğun katılımla gerçekleşen programa öğretmenler, eğitim yöneticileri ve çok sayıda davetli katıldı.
Konser boyunca seslendirilen eserler izleyicilerden büyük beğeni toplarken, etkinlik eğitim camiasının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını da pekiştirdi. Yoğun ve özverili geçen eğitim-öğretim yılının ardından düzenlenen konser, katılımcılara moral ve motivasyon dolu bir akşam yaşattı.

Polatlı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim camiasını sosyal, kültürel ve sanatsal etkinliklerle buluşturmaya devam ederek öğretmenler arasındaki dayanışmayı güçlendirmeyi ve yıl boyunca verilen emeğin ardından keyifli buluşmalara imkân sağlamayı hedefliyor. Bu anlamlı organizasyonun önümüzdeki yıllarda da geleneksel olarak sürdürülmesi planlanıyor.




